7 Şubat 2015 Cumartesi

Bepanthol El ve Yüz Kremi - Bepanthol Nappy Care Ointment İNCELEMESİ

Merhaba canlaaaar bugün size harika bir şeyden bahsedeceğim sözü uzatmadan direkt konuya gireyim :))


Bepanthol kremlerini duymayanımız yoktur varsa da hemen duyurayım harika kremle tanışmamı özet geçeyim hemen.



2 ay kadar önce "bepanthol el ve yüz kremi" ile tanıştım harika bir yapısı var, ürünün ambalajında yazılanları özetleyecek olursak; pul pul dökülen, kızaran, çatlayan ciltlere karşı koruyucu bir nitelikte olduğu ve cildi doğal nem düzeyine ulaştırmayı hedeflediğini söyleyebilirim.



Kendi deneyimlerimden de bahsetmek istiyorum yaklaşık 2 aydır kullandım bu ürünü sabaH ve gece yatmadan sürüyordum su bazlı bir yapısı var sanırım, iyice emene kadar sürülmesi gerekiyor; ben çok sevdim harika bir kokusu var ayrıca:) vaadettiklerinin hepsini yerine getiriyor ürünün bitmiş halini fotoğrafladım hunharca kullanmışım resmeen:D





Ben bu ürünün kuru ciltler için mucizevi bir etkisi olduğunu düşünüyorum özellikle pul pul dökülen cildimiz varsa öneririm, benim burnumun kenarları kışın epeyce bi kurur ve bepantholun el yüz kremi gayet başarılı bu konuda takdir ettim:)


E haliyle bu kadar memnun kaldım bitince gittim tekrar almaya,dipnot: Eczanelerde bulabilirsiniz fiyatı 9 TL. Bepanthol el yüz kremi almak için gitmiştim fakat Bepanthol'ün yeni çıkarmış olduğu Nappy Care Ointment'ı aldım üstünde pişik kremi yazıyor bu yüze sürülür mü diye sordum aldığım bayana, evet sürülüyor dedi bakalım deneyeyim o zaman diye düşünerek aldım onun fiyatı da 9 TL idi. 


Bu kadar gevezelik yeter konumuza dönelim diyorsunuz hemen dönüyoruum:) 

Bildiğiniz üzere en hassas cilt bebeklerin cildir ve pişik kremleri de onlara uygun üretiliyor ayrıca çoğu kişinin pamuk gibi surata sahip olmasının nedeni pişik kremiymiş çoğu ünlünün sırrıymış bu:) 

3 gündür bu kremi kullanıyorum ilk bepanthol kremimin aksine yağlı bir yapısı var başta tereddüt ettim ama kuru bir cildim var ve yağa ihtiyacı olduğu için bu ürünü kullanmaya devam edeceğim.

Size ürünün yapısını, vaadettiklerini de göstermek istedim:
Ürünün yağlı bir yapısı var benim cildime oldukça yoğun geldi az bir miktar bile yeterli oluyor yüzüm için. Ayrıca dudaklarıma ve burun kenarlarıma da sürüyorum oldukça işe yaradı yumuşacık yaptı bence denemeye değer :)



Ürün ambalajında yazanları fotoğrafa tıklayarak okuyabilirsiniz








2 yorum:

  1. Bepanthol ün bence Türkiye'de satma nedeni artık alışılmış ve popüler olmasından dolayı.Geçenlerde doktoruma başvurduğumda bana GLYSOLİD markalı bir alman kremi tavsiye etti yurtdışında fazlasıyla bilinen ve satılan bir ürünmüş. kullandıktan sonra çok fazla faydasını gördüm çok kısazamanda kullanmanızı tavsiye ederim.İnternette temin etme gibi bir imkanı var gördüğüm kadarıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Şu sıralar bepantholu yüzüm için kullanmayı bıraktım. Dudak ve tırnakların için gerçekten güzel fakat yüzüm için yapısının uygun olmadığını fark ettim. Söylediğiniz kremi inceleyeceğim teşekkür ederim :)

      Sil