14 Temmuz 2015 Salı

Ürederm Lipo - Kuru Ciltler İcin

Ürederm Lipo %10 oranında üre içeren yağ içinde su emülsiyonu tarzında bir ürün. Cildin su tutma kapasitesini arttırarak nemlenmesini sağlıyor, peeling etkisi yaparak ölü derinin atılmasını sağlıyor..





Çok kuru cildimden muzdarip olduğumu bilmeyen kalmadı sanırım. Burun kenarlarım pul pul dökülür bir de ona ek olarak kollarımda da başladı dökülmeler. (kuruluktan ölcem)



Uzun zamandır evimizde mevcut olan bu losyona elim ara ara gider fakat düzenli kullanım için pek sevemedim kendisini. Yapısı hafif sürdüğümde yapış yapış bir his vermiyor fakat kokusu bir acayip yahu..

Yaz aylarında daha da kuruyan cildim için düzenli kullandığım krem yerine bu ürüne tekrar şans verip sürüverdim. Sürdüğüm ilk andaki etkisi güzel (çoğu krem cildimde ilk anda olumlu etki veriyor fakat uzun süreli etki sağlayan bir kreme rastlamadım)

Söylemeden geçmiyim. Bu ürünü elim için kullanıyorum ve kollarıma da iyice yediriyorum. Yüzünüze kesinlikle sürmeyin. Ayak için kullanılabilir belki ama yüz için tavsiye edilmiyor.

Fiyatı 13 tl idi. Eczanelerden bulabilirsiniz.

Tavsiye eder miyim? Almasanız da olur, o fiyata bepanthol krem de güzel sonuçlar veriyor tabii bıkmadan usanmadan düzenli kulanmak lazım.

"
OKUMADAN GEÇMEYİN
Kullanım Şekli ve Dozu
Doktor tarafından başka türlü önerilmediği
takdirde günde 1 - 2 kez sürülmek suretiyle 
kullanılır. 

Endikasyonlar
İktiyozis, kserodermi, hiperkeratoz kuru 
ve pullanan derinin yumuşatılması amacıyla
kullanılan etkili bir yardımcı preparattır. "





Siz cildiniz için hangi ürünleri tercih ediyorsunuz?

Bakımlı kalın..
Instagramdan takip için : instagram.com/mavikelebekblog



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder