10 Ağustos 2015 Pazartesi

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Herkese merhaba. Bugünün konuğu dax supergro saç güçlendirici bakım yağı. Ürünü bir aydan fazla bir süredir kullanıyorum( 6 hafta gibi bir süre oldu.)
Haftada en az iki kez kullanılması önerilir yazıyor ürün ambalajında. Ben haftada bir kez kullanmayı yeterli ve uygun buldum bu yüzden böyle devam ediyorum. Ürünü yorumlamak için bir ay çok erken bir süre fakat benim ve annemin saçında gözle fark edilen değişimleri paylaşmak istedim; ürünü almayı düşünenler varsa eğer umarım faydalı olabilirim diyerek söze başlıyorum.

Öncelikle ürün içeriğinden bahsedelim:

Jojoba yağı
Hindistan cevizi yağı
Çay özü
Papatya özü
Badem yağı
Aloe vera
Avakado özü
Susam yağı
Buğday özü
Fıstık yağı
Bitkisel yağlar ve mineraller bulunuyor.



Ürünün vaat ettikleri ve yorumlarım:
=>Saçınızın daha hızlı uzamasına yardımcı olur.(1 aylık kullanımda henüz bunun hakkında yorum yapmak için erken fakat küçük tüycükleri hızla belirginleştirdi. İlerleyen zamanlarda yorumlarımı yazmaya devam edeceğim.)
=>İçerdiği organik yağlar sayesinde saç ve saç derini besler. (Kesinlikle besliyor saçlarımdaki dökülmeleri azalttı canım canım Dax Supergrom :))
=>Günlük veya haftalık kullanımda yumuşaklık,parlaklık,canlılık sağlar. (Bence fark edilir parlaklık ve canlılık sağlıyor hatta benim dışımda fark eden ve ne kullanıyorsun diye soranlar da oldu:))
=>Nem kaybına karşı saçın direncini arttırır.
=>Saç uçlarını tedavi eder, kırılmayı önler.
 (Son ikisi ilerleyen zamanlarda daha iyi gözlemlenebilir şu an için kırılma vs. olmuyor saçımda ama kesin bir yorum yapmayım.)

Firma ürünlerinde daima doğallığı ve bitkiselliği ön planda tutup "önce sağlık" ilkesinden hareket ediyor. Doğallık ve bitkisellik lafını duyunca zaten hemen denemeliyim dedim. Yukarıda içeriğini de paylaştım sizlerle gördüğünüz gibi içinde saç bakımımız için her türlü yağ mevcut. Badem yağı zaten hepimizin bildiği bir yağ çoğumuz saç güçlendirmek için şampuanlarımızın içine bu tür yağlardan atmışız veya aktarlardan çeşitli yağlar satın almışızdır diye düşünüyorum.

Supergro ileri derecede bakım yağı bitkisel ekstratlar açısından zengin içeriği sayesinde saç derisi ve tellerini tedavi ederek sağlıklı ve hızlı uzamasını sağlar. Hızlı uzama değil de aslında tüm derdimiz sağlıklı bir şekilde hızlı uzaması. Bitkisel içerikli de olunca sağlıklı uzama konusunda içime sine sine kullanıyorum bu ürünü.

Kullanım şekline de değinip ürünün bendeki etkilerinden bahsedeceğim canlarım:)

Kullanımı:

=>
Yıkama işleminden yarım saat veya bir saat öncesinde -ben 30-45 dk kadar beklettim genellikle, bazen 1 saat kadar beklettiğim de oldu- parmak uçlarınıza üründen az miktar alarak -evet az miktar diyorum çünkü ürünü arındırırken sıkıntı yaşamamak adına-  saç derisine friksiyon(nazikçe masaj yaparak ovalama) yöntemi ile uygulanır. Uyguladıktan sonra her yere eşit bir şekilde dağılması için tarakla tarıyorum saçlarım.(DİPNOT: Saçlarıma bu ürünü uyguladıktan sonra REVOX At Kuyruğu Şampuanını kullanıyorum elimdeki diğer şampuanlardan çok daha iyi arındırdı saçımı; bu şampuanın yazısı da çok yakında gelecek.)
=>Ürün sadece saç derisine uygulanıyor (arta kalan ürünü saç bütününe uygulamada hiç bir zarar yok ürün açıklamasında da belirtilmiş kendim de denedim).
Ürünün deriye uygulanmasının sebebi ise kan dolaşımını hızlandırıp bu sayede saç hücrelerini canlandırması. Sürdükten sonra saç derisinde hafif karıncalanma,hareketlenme ise gayet normal, neden mi? Bu, ürünün işlediğini ve demin bahsettiğim gibi kan dolaşımını hızlandırdığını gösterir.
Böylece saç besleniyor ve daha hızlı uzamasını sağlıyor.



Ürün hakkında es geçmek istemediğim bir nokta var: Ürün ölü saç hücrelerine çözüm değildir fakat gözle görülmeyen tüycük şeklindeki saç tellerini canlandırıp kalınlaştırarak daha hızlı uzamasını sağlar.

Benim saçımdaki etkilerinden aşama aşama bahsedeyim size:

Ürünün vaat ettiklerini anlatırken detaylıca yorumlarımı anlatmıştım ama bir kez daha toparlayacak olursak;
İlk 2 haftada saçımdaki canlılık ve parlaklığı annem ve ben hemen fark ettik.
1 ay sonunda ise görülmeyen küçük tüycükler bile gözle görülür bir hal aldı, uzadı ve güçlendi. Saçım ince tellidir ve mevsim değişikliğinden dökülmeler çok olur ürünü kullandığımdan beri dökülmeler ciddi anlamda azaldı ha hiç dökülmüyor değil ama fark edilir bir azalma söz konusu dökülmelerde. Ayrıca saç tellerim kalınlaştı saçlarım cansız, sönük duruyordu ince telli olmasından dolayı e tabii teller kalınlaşınca bir anda saçımın da havası değişti. Herkes saçın ne kadar güzel duruyor ne  kullanıyorsun diye soruyor :):)

Ürünün annemdeki etkisi :

Annem gençliğinde saçına perma yaptırmıştı o zamanlarda kuaförler bu konuda ya başarısızdı ya da bilemiyorum annemin kuaförünün beceriksizliğinden midir annecimin gür saçlarını yaktı, döktü. Dax supergro ölü saç derisinde etkisini göstermiyor demin de belirtmiştim ama küçük tüycükleri belirginleştirdi annemin saçında ve saçlarının telleri kalınlaştı.

Ürün bitince tekrar alacağız. Watsonslarda büyük boyu 25 tl imiş.

Ürün hakkında daha detaylı bilgi almak için:
www.daxmixup.com
 www.dax.com.tr
  instagram.com/daxmixup sayfalarını ziyaret edebilirsiniz..


Bakımlı kalın.

8 yorum:

  1. Bu ürünü çok merak ediyordum canım güzel bir yazı olmuş :) Bende gidip denemeliyim o zaman fiyatı da uygunmuş etkileri tam aradığım gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmasına sevindim tatlım :)) Küçük boyu yanlış bilmiyorsam 6 7 tl civarındaymış ki o bile epey yeter bana :) İnşallah sen de memnun kalırsın :):*

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum çok güzel yazmışsın güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnunsundur sen de canım, teşekkürler tatlım, beğenmene sevindim :))

      Sil
    2. evet ben de memnunum canım bloğumda ben de yer vermiştim =)
      http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/2015/07/dax-supergro-sac-guclendirici-bakm-yag.html

      Sil
    3. Hemen bakıyorum canım:))

      Sil
  3. Güzel bir ürünmüş denemeklazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım bence pişman olmazsın:)

      Sil