7 Şubat 2016 Pazar

Hair Care Complex




Tanıtım broşüründekileri özetleyelim:

Kimyasal madde içermez.
Düzenli kullanımda dökülmeyi önler.
Hızlı ve sağlıklı uzama sağlar.
Kepek ve saç derisi sorunlarının giderilmesinde yardımcı olur.
Elektriklenme, mat görünüm, zor şekil almayı önler.
Hacim, parlaklık kazandırır.
Boya, röfle gibi işlemler sonucu yıpranan saçları onarır.




Peki ürünün bendeki etkileri neler oldu?

Elektriklenme hariç diğer tüm vaat ettiklerini hakkıyla yerine getirdi. Benim saçlarım özellikle kışın çok fazla elektriklenir bunun için ayrıca sprey kullanıyorum bir çok markanın spreyini denedim ve HC bu konuda da ürünleri mevcut. HC kolay tarama spreyi hakkındaki yorumlarımı bu yazıya koyup konuyu dağıtmak istemedim onun için ayrı bir başlık açtım okumak için tıklayın.


HC hair care complexe'e dönecek olursak; parlaklıksa parlaklık hacimse hacim hepsini verdi bu ürün. Çevremdekiler saç rengimi sorup duruyorlar boya olup olmadığını merak ediyorlar verdiği ekstra parlaklık sayesinde saç rengim olduğundan daha hoş görünüyor :) Ayrıca kuruyan saç diplerimi de nemlendiriyor HC hair care.












Genetik olarak dökülen ya da işlem görmüş saçlar için uygulama şekli
"Nasıl Kullanılır?" başlığı altında açıklanmış. Ayrıca plajda da kullanabiliyormuş bu şekilde deneme fırsatım olmadı.

Nasıl ve ne sıklıkla uygulanır?

Ben ürünü 10-15 fıs sıkıp saçlarıma uyguluyorum. Saçlarımı kestirdiğim için artık bundan daha az miktar bile yeterli geliyor.



Saç dipleri ve tüm saça friksiyon yöntemiyle uygulanır. 1 saat bekletilir.
1 saatten fazla beklettim bir zararı olur mu derseniz onunla ilgili daha detaylı bilgi tanıtım broşüründe yazıyor aşağıdaki "Sorular ve Cevaplar" başlıklı görselden bakabilirsiniz.
Şahsen bazen işim olduğu zamanlarda 1 saatten fazla beklettiğim de oluyor olumsuz bir etki gözlemlemedim bu konuda.

Haftada 2 gün uygulanır. İlerleyen zamanlarda uygulama sıklığını azaltıp (mesela 10 15 günde bir kere uygulanabilir: benim sınav zamanlarımdan dolayı bu süreyi 1 aya kadar çıkardığım da oldu) kullanabilirsiniz.

 Ve şuna da değinmeden geçmek istemiyorum. Saçlarımı kestirdikten sonra ürünün uzama konusundaki etkisini daha iyi gözlemledim, kestirmeden önce belime kadar gelen sağlıksız saçlara sahiptim uzuyorsa bile fark edilecek kadar hızlı değildi. Bir şey daha var her ne kadar bu tarz ürünleri kullanırsak kullanalım mutlaka 2-3 ayda bir saçlarımızı kestirmemiz lazım ki kullandığımız ürün etkisini göstersin. Ben bu ürünün uzama konusundaki etkisini saç kesimimden sonra daha net bir şekilde fark ettim, hatta inanamadım bu kadar hızlı uzamış olmasına. :)

Tabii önemli olan sadece uzama değil sağlıklı bir şekilde hızlı uzayan saçlar öyle değil mi?
Bende bu vaadini de hakkıyla yerine getirdi:)




Sorular ve cevaplar kısmında değinmek istediğim birkaç nokta var.

Ürün tüm saç tiplerine uygun ailecek bunu test ettik onayladık :)


Umarım yazım bu ürünü alıp almama konusunda kararsız kalanlar için faydalı olmuştur. Değinmediğimi düşündüğünüz bir konu varsa lütfen belirtin :)

İnstagramda paylaştıklarımı kaçırmak istemiyorsaniz buyrun:
 instagram.com/hseymacftc

Ürün şu anda HCnin sayfasında indirimde. Fiyatı 55 tl.
Ürünü satın almak isterseniz aşağıya bıraktığım linke tıklayabilir, diğer ürünleri de inceleyebilirsiniz.

 instagram.com/hchaircare
 www.sacbakim.com





2 yorum: