5 Ağustos 2015 Çarşamba

Abfen Aftoral Sprey


Hayırlı akşamlar :) Bugün sizlere aftlarla ilgili nasıl mücadele edilir? Aftlara çözüm var mıdır? Bununla ilgili bir yazı hazırlamak istedim.
Bu fotoğraf bile ürkmeme sebep oluyor. Birkaç sene öncesinde ağzımın içi bunlarla dolup taşıyordu. Şimdilerde o kadar fazla ağrılı olmasa da ara ara çıkmaya devam ediyor. Hal böyle olunca insan çözüm arayışına geçiyor tabii.



Yaklaşık bir ay öncesinde Abfenin yolladığı bu ürünü fırsatımı bulduğum ilk anda deneyip gözlemlerimi yapmaya karar vermiştim.

Aft neden çıkar önce bundan bahsedelim..

Aft genellikle; yanak ısırma, dudak yeme veya darbe sonucu ağız içinde oluşan açık yaralar, baharat, çikolata, kahve gibi çeşitli gıdalara karşı hassasiyet, bazı vitamin ve mineral eksiklikleri, hormon dalgalanmaları, bazı diş macunları ve gargara suları nedeniyle oluşmakla birlikte bunlardan farklı bir nedenden dolayı da görülebilir. 

Bendeki aftların sebebi ağzımın içi o kadar dar ki konuşurken bile ani bir harekette yanağımın iç kısmını ısırırım sonrası başımın belası AFT..

Fakat üzülsem mi sevinsem mi bir ay aft falan çıkmadı tabii ki seviniyorum canım aft çıkmadı diye üzülür müyüm hiç:)) Ürünü deneyip yorumlama fırsatı bulamadım derken 3 gün öncesinde ağzımın içerisinde iki tane aft çıktı - bu da bana müstahak olsun :D - hemen denedim ilk kullanışımda uzak mesafeden püskürtünce tabii üstüme başıma sıçrattım. Sonraki gün daha dikkatli davranıp ağzımın içine püskürtme kısmını yerleştirip 2-3 kez püskürttüm. İlk gün ağzımda bir rahatlama hissi oluşturdu. 2. gün pek bir değişim hissedemedim ama zaten ha demeye geçireceğini de ummadığımdan azimle devam et Şeyma dedim ve 2. gün ise gün içerisinde ürünü iki kez kullandım.
3. günde gerçekten hissedilir bir küçülme oluştu her iki aftta da. Şu an 4. gün ve ağzımın içinde müthiş bir rahatlama var ilk günkü gibi değil sızlamıyor, acımıyor oh bee. Aftın biri geçti öteki de mücadele veriyor.Birazdan yine uygulayacağım ürünü.. Siz siz olun dişinize mukayet olun durup durup benim gibi ağız içinizi ısırmayın arkadaşlar oldu ki yaptınız hemen bir koşu abfen aftoral spreyini kapın derim ben.


Ürünün içeriğini fotoğraftan inceleyebilirsiniz.



Benim en sevdiğim nokta içerisinde karadut bulunması. Karadut suyu zaten ağız yaralarında birebirdir. Üründen memnun kaldığımı söyleyebilirim bu kadar kısa sürede aftlardan kurtulmam mümkün değildi. Şunu da belirteyim bu seferki o kadar şiddetli değildi belki de bu yüzden 3 gün içerisinde şikayetim geçti. Eğer sizin aftlarınız yazının başındaki gibi ise 3 günde çözüm bulamayabilirsiniz azimle devam edin sonuca varacağınıza inanıyorum, içerik olarak tam teşekküllü bir ürün çünkü. Eczanelerden 15 tl gibi bir fiyata temin edebilirsiniz.

http://www.abfen.com.tr/ dan detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

Kendinizi çok iyi bakın aman haa:))

instagram.com/mavikelebekblog beni instagramda da takip etmek istersiniz belki :)







3 yorum: