7 Mayıs 2015 Perşembe

PASTEL-Day Long Lipcolor Kisproof 20 Numara

Selam canlar bugün size pastelin mat bitişli rujundan bahsedeceğim.Rengi çok doğal bir gül kurusu mat bitişli olması benim için artı bir özellik. Pembe tonlarında rujlarda parlak değil de mat bitişler tercihimdir:)



Rujun rahatsız edici bir kokusu yok.
Bu arada ruju hemen anneciğimde de denedim ona da çok yakıştı:D Fakat kokusu ona biraz ağır geldi sanırsam.Yapısına gelecek olursaaak çook iyi;  sürerken ıslak gibi duruyor ama birkaç saniye içinde mat bir bitişe dönüşüyor.Mat bitişine bayıldım MAC rujdan sonraki favorim de PASTEL olacak sanırım:) Diğer renklerini de denemek istiyorum.


İlk sürdüğüm andaki hali



Birkaç saniye sonraki hali(mat bitişi görmeniz için)

Dermatolojik olarak test edilmiş.





3 yorum:

  1. Rengi güzelmiş aslında. Güle güle kullan :)
    Pastel markası ile küçük bir sorun yaşadım ve verdikleri tepkiden dolayı artık Pastel markalı bir ürün alacağımı sanmıyorum. Oysa denemek istediğim rujlardandı bu seri :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım ben de çok sevdim:)
    Aa öyle mi ne gibi bi sorun yaşadın canım

    YanıtlaSil
  3. Vaktim yok diyorsanız ve sabah sürüp akşama kadar tazelemeden kalıcı makyaj arıyorsanız Day Long formülü tam size göre.

    Pastel Day-long Lipcolor ile gün boyu dilediğiniz gibi bir şeyler yiyin, için. Uzun süre kalıcı özelliği olan rujunuzun iz bırakmadığını ve renklerini canlılığını hiç kaybetmediğini göreceksiniz.

    YanıtlaSil