9 Temmuz 2015 Perşembe

İlk Deneyim: Dermoskin Yüz ve Göz Temizleme Sütü

Herkese merhabalar:) DermoskinTürkiye'den kazandığım BB kremimin yanında yüz ve göz temizleme sütü de gelmişti. BB kremini henüz deneyimleme fırsatım olmadı ama temizleme sütünü denedim ve size bahsetmek istedim. Öncelikle bu markayla henüz tanıştık. Fakat methini çok duymuştum denemeyi istemiştim açıkçası. Bana deneme boyunu yollamışlar(15 ml) firmanın çok cömert olduğunu söylemeden geçemeyeceğim:))


BB kremi de en kısa zamanda yorumlayacağım. Gelelim şimdi bahsetmek istediğim ürüne..




Ürünün arkasında yazanlara değineyim hemen: 
+Gün boyu oluşan kirleri, ölü hücreleri ve makyaj kalıntılarını temizler. (Bu da demek oluyor ki sadece makyajımızı çıkarmak için değil yüzümüzü ölü hücre ve kirlerden arındırmak için de kullanmamız gerek bu tarz ürünleri. Gün içinde cildimiz dış faktörlere maruz kalıyor bu yüzden mutlaka temizlememiz şart.)
+Özel formülü nedeniyle temizleme sırasında gözlerinizi yakmaz.(Gerçekten de gözlerimde en ufak yanma hissi oluşturmadı.)
+Cildin rahatlamasına ve yumuşamasına yardımcı olur.(Burun kenarlarımın kuruluğuna takığımdır ve orayı bile harika nemlendirdi ve yumuşattı.)
+Bütün cilt tipleri için uygundur.Özellikle hassas ciltler için rahatlıkla tavsiye edilir.(Bütün ciltler için uygunluğunu hemen test ettim bizimkilerde. Benim cildim kuru ve hassas bir yapıya sahiptir benden onayı aldı bir kere:) kardeşimin cildi yağlıdır onda da denedim o da memnun kaldı nemlendirmesini sevdiğini söyledi annemin cildi karma diyebilirim o da çok memnun kaldı. Test edildi onaylandı.. :))

Uygulama:
Suyla ıslatılmış ve iyice sıkılmış bir parça pamuk üzerine üründen yeterince ilave edildikten sonra göz ve yüzdeki makyaj artıkları veya kirlilikleri temizleyebilirsiniz.( Makyaj temizleme pedini hem ıslak hem kuru uyguladım ıslak olarak uyguladığımda daha iyi sonuç aldım). En güzeli de durulama gerektirmiyor olması.

•Ben 2 tane makyaj temizleme pediyle günlük makyajımı(rimel, göz altı kapatıcısı, göz kalemi) çıkardım. Normalde 4 tane ancak yeter bana.
•Ayrıca su değil de gül suyundan makyaj temizleme pedine birkaç damla damlatıp iyice sıktıktan sonra üründen yeteri miktarda alarak uyguladım ben sonuçtan çok memnun kaldım..

Makyaj temizleme maceralarıma yeni eklenen ve şimdiden gözbebeğim olan bu ürünü siz denediniz mi?? 


Esen kalın. 
Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder