5 Haziran 2015 Cuma

Bitenler&Çöpe Gidenler

Selam canlar:) Dün instagramda paylaştığım bitenler&çöpe gidenlerin yazısı ile karşınızdayım. Yorumlar ve puanlamalarım ile sizlere yardımcı olmaya çalışacağım.. :)


Amway Artistry Göz Altı Kapatıcısı en sık kullandığım kapatıcılardan biriydi fakat gün içinde çizgilere aşırı derecede dolma yapıyor ve makyajı mahvediyor. Salmon skin food darkcircle concealer ile tanışalı henüz iki gün oldu ve kendisinden çok memnunum artık onunla devam edeceğim benim için amway artistry concealer devri kapandı. (3/10)
Salmon darkcircle concealerin yazısı ise çok yakında gelecek.
Flormar Pretty Intensifying Maskara (yazıya tıklayarak resmi görebilirsiniz:)
 ise fiyatına göre performansını beğendiğim maskaralardan biri oldu. Kıl fırçaya sahip maskaralarla pek anlaşamasam da bu maskarayı sevdiğimi söyleyebilirim fırçanın yapısına bakmak için tık tık :) Kirpiklerde takma kirpik etkisi yaratıyor bence. Hem uzatıyor hem de dolgunlaştırıyor. Alınacaklar listesine eklendi bile.(8/10)
Max Factor False Lash Effect Maskara benim için büyük bir pişmanlık oldu maskaranın yoğun yapısından mı yoksa benim kirpik yapımdan mı bilemiyorum benim kirpiklerimi birbirine yapıştırdı resmen tüm kirpikleri bir araya topladı istemediğim korkunç bir görüntü verdi maalesef her kullanımda bu sonucu aldım:(  Oysa ki fırça yapısı gayet güzel plastik ve tam istediğim gibiydi maskaranın yoğun yapısından dolayı mıdır bilmem ne yazık ki ben beğenemedim.(3/10)

NOTE Maskara fotoğrafta da farketmişsinizdir ambalajdaki yazı dahil silinmiş o kadar çok elim gitti ki bu maskaraya:) diyerek söze başlıyorum. Kendisi plastik ve sık kıllı bir fırçaya sahip. Uzatıyor, dolgunlaştıyor ve hatta tek tek ayırıyor tüm aranılan özelliklere sahip bence :) Uzunca bir fırça cidden bu yüzden uygularken tüm kirpiklere kolayca ulaşabiliyor ve fırçanın alışılmışın dışında bir görünümü var ve içlerinde en sevdiğim maskara bu oldu. Alınacaklar listesine eklendi bile.(9/10)

Colossal Kajal Göz Kalemi ise harika bence bittikçe alıyorum mutlaka denenmesi gereken ürünlerden akma yapıyor simsiyah bir görünüm veriyoor.(10/10)

Oriflame Very Me Cover Up Concealer çay özlü olduğunu duyup almıştım yanlış biliyor da olabilirim.Açıkçası kapatıcılığını beğenmedim sürmeseniz de olur bence.Ben başarılı bulmadım.(1/10)

Bitenler&Çöpe Gidenler ilk yazım umarım faydalı olmuşumdur. Esen kalın:)))





3 yorum:

  1. Max factor markasının rimellerini hiç kullanmadim. Maybelline Newyork The Falsies Volum Express den çok memnunum. Ama Note u da merak ediyorum.

    Bitenleri biriktiriyorum topluca yazmak ve çöpleri saklamak zor ama nedense ayri ayri yazmaya üşeniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Max factor rimelleri aslında çoğu kişi tarafından övülüyor ama dediğim gibi bu rimel çok yoğun bi kıvama sahip sürmesi de zor geldi bana belki bu benden kaynaklı da olabilir canım..
    Maybelline maskaralarını hiç denemedim ama göz kaleminden çook memnunum maskarasını da en kısa zamanda edineceğim:))
    Aynen biriktirip toplu olarak yorumlamak daha faydalı geldi bana :)

    YanıtlaSil