17 Mart 2019 Pazar

Gabrini Nudes 2 Far Paleti

Herkese merhaba bugunün konuğu Gabrini'den hediye gelen Gabrini Nudes 2 far paleti. Gabrini bu ürünü yeni çıkarmıș.

Paletin üzerinde nude yazıyor, renkler nudedan oldukça uzak ama ben renkleri çoook beğendim 💕

Renkleri sadece göz makyajımda değil yüz makyajımda da kullanabileceğimi düșünüyorum, çünkü içerisindeki birkaç renk buna uygun duruyor.




Paletteki ilk 6 renk

Palette dikkatimi çeken fotoğrafta gördüğünüz 1. renk oldu. Elmacık kemiklerini aydınlatmak için çok uygun geldi bana, beyaz tenli olduğum için de renk tam uydu ve çok doğal bir ıșıltı verdi. Çok sevdim. 

Kaș altını ve göz pınarlarını aydınlatmak amacıyla da kullanılabilir. 


Paletteki son 6 renk

Bu fotoğraftaki 3. renk ise mat bir renk fırçaya çok az miktar alıp allık olarak da kullanılabilir.

Far olarak hepsi harika renkler ikinci fotoğraftaki son rengi pek kullanacağımı düșünmemiștim ama sürünce gerçekten o da çok hoș durdu.

Neden far paletini yüzünde denedin?  Bu far paleti tanıtım yazısı değil miydi yahu? diyenleriniz olabilir. Renkler yüz makyajı için uygunsa neden kullanılmasın :) diye düșünüyorum. Ve bir tașta iki kuș değil mi? :)  Aman dikkat yüzünüzde alerji vs. yaparsa ısrarla yüzünüzde uygulamayın tabii diyerek uyarımızı da yapalım 😀


Fiyatı șu an Gabrini'nin web sayfasında 28TL. 

Umarım faydalı bir yazı olmuștur. Yorumlarınızı ve sormak istediklerinizi yorum kısmından iletebilirsiniz✨ 

1 yorum: