19 Temmuz 2015 Pazar

Kendim Yaptım: Burun Kenarındaki Siyah Noktalar İçin Pratik Çözüm

Bundan sonra evde yaptığım doğal çözümler için ayrı bir başlık açacağım ve sizlerle paylaşacağım.


Bugün sizlere herkesin başının derdi olan burun kenarlarındaki siyah noktalardan nasıl kurtuluruz? Kesin bir çözüm nedir? bundan bahsedeceğim.

Burun bantları kullananlarımız da var gül suyuyla tonik yapanlarımız da. Burun bantlarını bilmem ama bu evde uyguladığım pratik çözümü mutlaka denemelisiniz.







İlk önce gözeneklerin açılması için
burnunuzu ılık suya sokulmuş bir pamuk ya da makyaj temizleme pedi ile keseleyin. Daha sonra karışımı uygulayın. Banyo ya da duş sonrasında gözenekler açık olduğu için o zaman da bu uygulamayı yapabilirsiniz.


Malzemeler:

Gül suyu,
Tuz,
Diş macunu,
1 tane kullanılmamış diş fırçası veya kulak temizleme pamuğu,
Küçük bir kap

Gelelim nasıl hazırlayacağımıza:

Ufak bir kap alın ve bir tatlı kaşığından daha az olacak şekilde diş macununu sıkın. Bir tutam tuz ve bir kaç damla gül suyunu damlatıp karıştırın.

Ve işte karışım hazır.
Bu miktar bana yetti de arttı bile. Artanı kardeşime uyguladım:)


Gelelim nasıl uygulayacağımıza:

Fırçanız veya kulak temizleme çubuğu yardımıyla ya da serçe parmağınızı karışıma batırıp da sürebilirsiniz, ben fırçayla pamukla uğraşmak istemiyorum diyorsanız şayet. 2-3 dakika boyunca karışımı uygulayın.

Uygulama sırasında gözlerinize gelmeyecek şekilde burun kenarlarınızına iyice sürün sonra kuruyup dışı katılaşana kadar bekleyin ve yıkayarak çıkartın.

Uygulama sonrası burnunuzu nemlendirmenizi öneririm.


=>Gül suyunun bildiğimiz üzere temizleme etkisi var.
=>Diş macunu dişlerde olduğu gibi lekeleri arındırıyor.
=>Tuz noktaların içini temizliyor.





Ben bu yöntemi birkaç gündür uyguluyorum ve gerçekten çok memnun kaldım. Siyah noktalar gitti resmen. Siz de burun kenarlarındaki siyah noktalardan şikayetçiyseniz bu yöntemi mutlaka denemelisiniz. Memnun kalıp kalmadığınızı mutlaka yorum olarak belirtin :))

 Bakımlı kalın..


6 yorum:

  1. Burnumuzun ustunede uygulasak aynı etki olurmu acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tüm burun çevreme uyguladım ve etkisi gerçekten gözle görülür derecede :) kardeşimde de etkisini gördük :)

      Sil
    2. Tamam cok tesekkur ederim severek takip ediyorum optum :* :))

      Sil
    3. Ne demek :) denedikten sonra yorumlarini bekliyorum ben tesekkur ederim :)) optum:* :)

      Sil
  2. İlk defa duydum enteresan geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş macunuyla yapılanını görmüştüm ama bu karışımı bu şekilde görmemiştim hiç, denemek istedim faydasını görünce paylaştım umarım sen de denersen faydasını görürsün :)

      Sil