25 Mart 2016 Cuma

Kozmium | 4 Ürün


   

Bu yazımda Kozmium'dan (sayfayı incelemek için TIK TIK) 2 hafta önce gelen paketin içeriğini ve ürünlerin bendeki etkilerini sizlerle paylaşacağım.







Caudalie Moisturizing Cream Mask 

Ürün Hakkında Bilgi:


Özellikleri

- Yüz ve göz çevresi için rahatlatıcı nem banyosu.
- Kuru ve çok kuru ciltler için idealdir.
- Hafif dokulu bu krem maske hızlı ve uzun süren tazeleyici nemlendirme etkisi sağlar.
- İçerdiği üzüm çekirdeği Polifenolleri antioksidan etki sağlarken, E vitamini ve Omega 6 açısından zengin üzüm çekirdeği yağının nemlendirici ve besleyici etkisi vardır.

Kullanım Şekli
İki şekilde kullanılabilir.

1-Nemlendirici maske: Haftada iki defa ince bir tabaka halinde yüz ve göz çevresine uygulayınız. 15 dakika beklettikten sonra durulayınız.
2-Onarıcı balm: Çok kuru ciltler için, krem gibi cildinize uygulayın.

İçerik
Bitkisel gliserin, sodyum hyalorunate, tatlı limon, gayak ağacı reçinesi, tatlı portakal, lavanta...




Bendeki Etkileri:
Ben cildim kuru ve neme ihtiyacı olduğu günlük olarak hem sabah hem gece uyguladım. Durulamadım.

Nemlendirmesini bu zamana kadar kullandığım Mia Organical, Dermoskin, Babe, Bepantholun kremleri ve Farmasinin Aynı Sefa kremine göre çok daha üst düzeyde buldum.

Ayrıca cildimde herhangi bir alerji, sivilce, leke de yapmadı beni en memnun eden de bu özelliği oldu. Çoğu ürün yüzümde bu ürün kadar iyi etki bırakmamıştı. Bu nedenle Caudalie' yı sevdim daimi alacağım ürünler içerisine ekleyebilirim fakat bir miktar pahalı bir ürün. 









Ürünün yapısı sıvı değil yoğun bir yapısı var. Kokusu sanki yaş ceviz kabuğunun kokusunu bilir misiniz bilmem işte onun gibi rahatlatıcı bir koku ben çok sevdiiim :)


Kozmium'un sayfasında 50 ml'lik olarak satışa sunulmuş
Fiyatı 63 tl.



Prozinc Nemlendirici Şampuan


Prozinc daha önceden kullandığım bir markaydı. Saç spreyi ve güneşe maruz kalan saçlar için üretilen şampuanını denemiştim çok memnun kalmıştım bu ise Prozincin kuru saçlar için olan şampuanı. Bu şampuanı denememiştim. Diğer şampuanlardan farklı yoğun hani arkonun klasik kremleri gibi cidden yoğun bir yapısı var. Yıkama esnasında saçları sertleştirip kalıp gibi yapıyor fakat durulamanın sonlarına doğru o his geçiyor yumuş yumuş bir his bırakıyor. 

Yıkama sonrası saçlarımı kuruladıktan sonra inanılmaz bir hacim verdiğini fark ettim. Zaten prozincin şampuanlarını severek kullanırım bunu da çok sevdim. Neme ihtiyacı olan kuru saç dipleriniz varsa tavsiye ederim.











La Roche Posay Termal Su


Ürün Hakkında Bilgi:

Açıklama: 

Avrupanın termal dermatoloji başkenti olarak kabul edilen La Roche-Posay Şehrini her yıl ortalama l l .000 kişi ziyaret etmektedir. Başta sedef, akne, cilt yanıkları ve egzama olmak üzere önemli cilt hastalıklarının tedavisinde asıl tedaviye destek amaçlı terapatik uygulamalardan faydalanılmaktadır. La Roche-Posay Termal Suyu yaklaşık 300 yıldır, yatışana, yumuşatıcı, serbest radikalleri elimine edici, anti-pururitik ve dekonjestan özellikleri sayesinde dermatolojik uygulamalarda kullanılmaktadır.

Kullanım Alanları :

Cilt temizliğini tamamlayıcı, özellikle hassas ve kırılgan ciltlerin bakımında etkili. Peeling uygulamaları sonrası cildi yatıştırıcı ve destekleyicidir.

İçeriği :

Bicarbonace; 387 mg/l, Calcium: 149 mg/l, Silicates: 31.6 mg/l, Selenium- 53 mg/l. Zinc: 5 mg/l, pH nötr.



Bendeki Etkileri:

La roche posay termal suyu da ilk kez deneyeceğim bir markanın ürünü. Daha önce termal su kullanmamıştım. Maden suyu, gül suyu tarzında ürünlerle cildime tonik yapıyordum. Yorumlamadan belirtmek istedim. 

Ürünü cildimi Farmasi Skin Trends serisinden Acai Impact yüz temizleme sütüyle temizledikten sonra sabah/gece düzenli bir şekilde yüzüme 10-15 cm uzaktan püskürterek kullandım. Ardından Caudalie'in yukarıda bahsettiğim kremini yüzüme ve gözüme uyguladım.

Termal suyu nemlendiricinizi uygulamadan önce uygulamanın nemlendiricinin ciltle daha iyi bir şekilde bütünleşmesini sağladığını fark ettim.

Ayrıca makyaj sonrası baz gibi sıkıp kullananlar da varmış bu termal suyu fakat ben yüz makyajı yapmadığım için bu şekilde denemedim ama aklınızda bulunsun canlarım :)










Kozmium'da ürün 150 gr olarak satışa sunulmuş 
Fiyatı 26 tl.






Flormar Supershine Lipgloss 107



İçerisinde pembelik barındıran tatlı bir kırmızı.
Yaz aylarında tercih edeceğim bir ruj olacak parıltılı olduğu için. 

İçerisinde sim barındırmıyor.

Sürüldüğü an dudağınızla bütünleşiyor.

Kalıcılığı orta düzeyde. Bir şey yiyip içtiğinizde hafiften ben gidiyorum diyor maalesef.

Kokusu klasik ruj kokusu Farmasinin rujlarının kokularından sonra diğer rujlara karşı bir önyargı oluştu bende ama rahatsız edici değil.















Kozmium.com 'dan güvenli ve hızlı bir şekilde pek çok markanın ürünlerini satın alabilirsiniz. Kozmium hakkında detaylı yazımı okumak isterseniz buyrun


Teşekkürler:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder