24 Mart 2016 Perşembe

EEOSE Kaş/Kirpik Bakım Serumu


Eeose kaş kirpik serumu 14 günde harika sonuçlar vaat eden biz bayanlar için çok cazip bir ürün.






Ben ürünü hem kaşlarıma hem kirpiklerime tam 25 gün boyunca sabah ve gece yatmadan önce kullandım. Bereketli bir ürünmüş çok az bir miktar bile yeterli geldiği için kullanım süresi uzamış oldu :)


Vize haftam olması nedeniyle yazıyı yazmak bugüne kısmet oldu.


Ürünün kullanımı hem kolay hem de hijyenik. Ben ürünü eğip üstteki tamponlu kısma elimle bastırıp uygulama çubuklarına sıkarak kullandım.







Paketten çıkan minik bir kapak ürünü sıkıp kullanmak için konulmuş fakat bu şekilde kullanmak bana pek sağlıklı gelmedi. Ne demek istediğimi aşağıdaki görselden daha iyi anlayacaksınız canlarım.



Fazlasıyla tozlandığı için hijyenik gelmedi bu kapağa sıkıp kullanmak.








Ürünün etkileri:


+ Kaşlarıma/Kirpiklerime sürdükten sonra hemen emiliyor. 

Bu benim için büyük bir avantaj. Ürünü sabahları uyguladıktan sonra makyaj yapmama olanak sağlıyordu. Badem yağı/hint yağı tarzında kaş/kirpik bakım yağlarını bilirsiniz yağları sabahları kullanmak benim pek içime sinen bir şey değildir. Makyaj yaparsınız akar veya gözlerinizin önü puslanır, arındıramazsınız vs.. 

Ürünün jel tarzında oluşu en sevdiğim yanı oldu diyebilirim. 


+ Kaşlarımın/kirpiklerimin kuvvetlendiğini ve dökülmelerin azaldığını fark ettim. 

Sol kaşımda geçen yaz sivilce çıkmıştı cidden acayip bir durum kaşta sivilce mi çıkar ? Bu sebepten sol kaşımda açıklık vardı ve ürünü kullandıktan sonra açıklığın kapandığını minik minik tüycükler çıktığını gözlemledim ürünün sonlarına doğru kaşlarımdaki görüntü beni gerçekten memnun etti:) 

Kirpiklerim zaten uzun olduğu için uzatma konusundakini etkisini çok fazla gözlemleyemedim ama gürleştirme konusunda 1 numara olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Kirpiklerimi gürleştirip aynı zamanda dökülmenin neredeyse yok denecek kadar azalttı. 

Ayrıca yeni kirpiklerin çıktığını da fark ettim. 



Her yönüyle beni memnun eden minik bir ürün oldu kendisi.


Ürünü neden almalıyım? 

Kaşlarım/kirpiklerim dökülüyor, 
Kaşlarım/kirpiklerim çok seyrek,
Gürleşmesini istiyorum,

diyorsanız EVET kesinlikle tavsiye ederim.

Uzatma konusunda tavsiye eder misiniz? derseniz eğer; uzatma etkisi hint yağının verdiği etkiyle aynı gibi geldi bana. (Kirpiklerimin zaten uzun olduğunu bir kez daha vurgulamak istiyorum.)


Ürün 10 ml'lik bir ambalajda.
 Fiyatı 99 tl. 

Satın almak için www.eeose.com/urunler/24 linkine tıklayabilirsiniz.


Ürünü tekrar alır mıyım? Eğer fiyatı biraz daha uygun olursa neden olmasın. Çünkü öğrenci bütçemle bana çok lüks kaçan bir ürün. Fakat ÇOK ÇOK ÇOK başarılı bir ürün.

EEOSE'ye teşekkür ediyorum. :)

www.eeose.com

instagram.com/hseymacftc








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder