18 Ocak 2015 Pazar

Kaş-Kirpik Nasıl Gürleştirilir? Nasıl Çıkarılır?



Merhabalaaar:)
Bu ilk blogum arkadaşlar umarım gitgide büyüyen bir blog olma yolunda ilerleriz:)



Burada sizinle edindiğim deneyimleri paylaşmak istiyorum. Makyaj, tatlı tarifleri, cilt bakım yağları, kaş-kirpik bakımı vs...

İlk paylaşımım kaş kirpik nasıl uzatılır nasıl gürleştirilir? Çoğumuz kaş-kirpik uzatmak gürleştirmek isteriz ayrıca bunun yanında kaş-kirpik nasıl çıkar bunu da bilmek istemez misiniz?







Mevsimsel geçişler ya da
stresten ötürü kirpikler dökülebilir ve bir kısımda kirpik yokmuş gibi görünebilir. Şimdi size kendi deneyimlediğim mükemmel bir yöntem söyleyeceğim belki de kayısı kremini duymuşsunuzdur ama çoğunlukla göz çevresi için kullanıldığı bilinir ben de bu amaçla bu güzel kremi almıştım göz çevreme sürerken kirpik diplerine de gelmişti haliyle.. Bir kaç günde bazı boşluklardan kirpik çıktığını gözlemledim. Bu krem bi harikaydı !



Vee her gün gece yatmadan pamuk yardımıyla kirpik diplerine uygulayıp (gözün içine kaçmaması için özen gösterin kayısının asitli yapısı gözünüzü yakabilir) ayrıca boşluklarda kirpiklerin çıkmasını sağlarken bir yandan da hint yağıyla destekledim hint yağı kirpikleri uzatıyor bu iki mucizevi formül benim vazgeçilmezim oldu :))



Siz kirpik-kaş uzatmak,gürleştirmek için neler yapıyorsunuz ve bu yöntemleri deneyen olursa mutlaka yorumları bekliyorum:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder