22 Ocak 2015 Perşembe

Pratik SUFLE Tarifi :)

Sufle yapmak öyle sandığımız kadar da zor bir şey değilmiş sağolsun geçen gün instagramda dolaşırken @elifgyln 'nin bu kolay ve leziz tarifini gördüm hemen denedim ve sizlerle de paylaşmak istedim 

BENİM SUFLEM DE BÖYLE OLDU :)


MALZEMELER:(tek kişilik)




1 yumurta




1 tatlı kaşığı toz şeker

bu ikisini mikserle iyice köpürene kadar çırpıyoruz

1 tatlı kaşığı tereyağ(TORKU'nun tereyağı çok güzel ben onu kullanıyorum)



1 paket bitter çikolatanın yarısı kadar yani 40 gr bitter çikolata

bu ikisini de benmari usulü eritiyoruz ya da kaynamış çaydanlığın üstüne koyup çikolatanızı eritebilirsiniz



Eriyince karıştıra karıştıra yumurta-şeker karışımının üzerine dökülür.





1 tepeleme tatlı kaşığı un

1 çay kaşığı kakao (kakao tercihe bağlı; ben koydum) eklenir. 

Tüm malzemeler çırpılarak cıvık kek kıvamı elde edilir.



Önceden 180 derecede ısınmış fırında "7 dakika" pişirilir.




Sufle kalıpları ya da güveç kabında da yapabilirsiniz ben kolay çıkması için güveç kabımı yağladım:)




AFİYET OLSUN :)







Siz de bu güzel tarifi denerseniz yorumlarınızı bekliyorum





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder