31 Ağustos 2015 Pazartesi

Farmasi

Selam güzellikler. Bir süre yoğundum bloga yazacaklarım birikti. Uzun zamandır yazmak istediğim bir yazı ile karşınızdayım. Farmasi ürünlerini uzun zamandır merak ediyordum. Hem Türk malı hem de müslümanlar için helal içerikli olması gönül rahatlığı ile kullanmamı sağladı.


Farmasi ile tanışmamı sağlayan Handan ablamın gönderdiği ürünler bu şekilde. Kendisi çok ilgili çok teşekkür ediyorum.
Ürünler elime 3 hafta önce ulaşmıştı yazısı bugüne kısmetmiş.


FARMASİ OJE


Bendeki rengin numarası:125. Ojenin rengini çok beğendim. Normalde oje sürmüyorum ama bunun rengi çok hoşmuş cidden:)

Oje sürmeyi pek beceremediğimden rengini bu şekilde göstermek istedim. Umarım olmuştur :)
Farmasi ojeleri çabuk kurur ve tek katta rengini verir. Tırnağınızı besler ve sararma yapmaz. Ojeyi geldiği ilk gün denedim renk verme açısından ben sevdim. 



FARMASİ DEEPLOOK EYELINER

Göz kapaklarım düşük olduğu için siyah eyelinerları kendime çok fazla yakıştıramıyorum. Fakat dönüp dolaşıp siyah eyelinerlara sarılıyoruz, siyah her göz rengine uyum sağladığından belki de :)

Her kadının makyaj çantasında yahut çekmecesinde mutlaka siyah renkte eyeliner vardır. Kadınların vazgeçilmezi desem yeridir :)

Bu bahsedeceğim eyeliner ağustos ayı katalogunda 8.5 TL olarak satışta ve uygun bir fiyatıyla denenmeyi hak ediyor.

Neden mi ? Çünkü rengi simsiyah, tek sürümde rengini veriyor. Bir eyelinerda aradığımız özellikler de bunlardır zaten - sizi bilmem ama benim öyle- :)

Bir diğer sevdiğim özelliği ise eyelineri çekerken birkaç kez üstünden geçmeme gerek kalmadan tek katta istediğim görünümü vermesi oldu.
Kısacası çile çekmeden eyeliner çekmemi sağlayan bir eyeliner oldu kendisi :))

Fırça yapısı yeni başlayanlar için ince eyeliner çekmeye müsaade etmeyebilir. Benim tavsiyem önce kalem şeklindeki eyelinerlarla başlamanız. Eliniz alıştıktan sonra bu tarzdaki eyelinerları deneyebilirsiniz.






Kullanmadan önce çalkalayın ve hafifçe bastırarak ince bir şerit halinde kirpik diplerinize uygulayın.



Tek kat uygulanmış hali gördüğünüz gibi simsiyah ve kusursuz.



FARMASİ AT KESTANESİ MASAJ JELİ

Handan ablacım bir de at kestanesi jelinin testerlarını yollamış. Onları geldiği gün bitirdik diyebilirim. At kestanesi jelini kullanmışlığımız vardı. Farmasininkini de çok sevdik. Ürünü annem denedi
At kestanesi jeli ne işe yarar, nerelerde kullanılır kısaca bahsedeyim size.

Sarı kantaron sayesinde hızlı kan dolaşımı sağlar.
Sırt, boyun, eklem ve romatizma ağrılarını hafifletir.
Bel fıtığı ağrılarında rahatlama sağlar.
Aescin ile kılcal damaları güçlendirerek varis ve şişlikler üzerinde etki sağlamaya yardımcı olur.
Soğuk algınlıklarında göğse sürülüp sıcak tutulduğunda rahatlama sağlar. Öksürük ve boğaz ağrılarını hafifletir. Çocuklarda da güvenle kullanılabilir.
Kas tutulmaları ve kramplarda etkilidir.
Migren ağrılarında şakaklara masaj yapıldığında ağrıları geçirir.
Çocuklarda diş ağrısında çeneye sürüldüğünde rahatlatır.

Kısacası her evde bulunması gereken çok kullanışlı bir ürün kendisi:) 

Annem sırt,boyun,eklem,bel fıtığı, migren ağrıları için denedi; rahatlama sağlıyor. Denendi, onaylandı. Ürünün 250 ml fiyatı 20 TL. Biz almayı düşünüyoruz. Tavsiye ederim:)



Farmasi ürünleri hakkında bilgi vereyim size kısaca. 
Paraben içermez.
Etil alkol bulunmaz.
Alerji riski yoktur.
Yapay renklendirici içermez.
Hayvansal madde içermez.
Ağır metaller içermez.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.
Hayvanlar üzerinde test yapılmaz.


Farmasidan ruj, dudak kalemi, aynı sefa kremi, at kestanesi jeli almayı düşünüyorum. Rujları uzun zamandır aklımdaydı bugüne (31 AĞUSTOS) özel 50 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizmiş.
Alacaklarınız varsa farmasi katalogunu mutlaka inceleyin.Handan ablama farmasi ile tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum. 

Online Farmasi Katalogu: 


Handan Farmasiya ulaşmak için:








2 yorum:

  1. farmasi ürünlerini yavaş yavaş ben de tanımaya ve sevmeye başladım sanırım güle güle kullan =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dun 70 liralik siparis girdim :) uye de oldum farmasiyi tanimak icin gec bile kaldik :) takip ettigimi saniyormusum hemen takibe aldim :))

      Sil