18 Ağustos 2015 Salı

Nashi Argan Yağı ve Şampuanı





Bu aralar saçlarımın bakımına takmış durumdayım. Elimdeki ürünleri denedikten sonra nihayet merak ettiğim Nashi Argan yağını birkaç gün önce deneme fırsatı buldum.

Argan yağının saç için faydalarını gelin beraber inceleyelim.

  • Saç tellerini güçlendirir ve saçın daha sağlıklı uzamasını sağlar.
  • Saçı nemlendirir, besler. 
  • Nemli ve yumuşak saç tellerinde kırıklar daha az oluşacağından saçların daha kısa sürede ve daha sağlıklı olarak uzamasına yardımcı olur.
  • Saçınıza saç maşası, fön makinesi gibi ürünleri kullanmadan önce argan yağınızı saçlarınıza sürüp nemlendirerek kurumayı ve aşırı kabarmayı önleyebilirsiniz.

Argan yağının saça nasıl uygulandığından bahsedip bendeki etkilerine geçeceğim hemen.
  • Bir miktar argan yağını saçlarınıza, kökten uçlara kadar sürün. (Tabii ne kadar yağa ihtiyacınız olacağı saçlarınızın uzunluğuna göre değişecektir.Benim saçlarım gayet uzun neredeyse belime kadar geliyor. Geçen hafta çok az bir miktar kestirip kırıklarını aldırmıştım böylelikle saçımdaki etkisini daha kolay görmüş oldum.)
  • Yağı eşit miktarda yayabilmek için saçınızı tutamlara ayırabilirsiniz. Saç tellerine sürme işlemi bittikten sonra yağla saç derinize masaj yapın. 

Pekiii faydalarından bahsettik nasıl kullanıldığına değindik ee bendeki etkisi nasıl oldu bu argan yağının?

Öncelikle ürün görsellerde görüldüğü gibi 2 tane ve her biri 5 ml.
İlk başta upuzun saçlarıma yetmeyecek diye düşünmüştüm -bu arada saçlarımı kestirdim evet ama hala upuzun 5-6 cm kadar kestirdim söylemeden geçmeyeyim- ürünü çok az miktar alıp - bir çay kaşığı falan ancak vardır - saçlarıma uyguladım ve saçlarımdaki mucizevi etkisini anında fark ettik. 
Bir ürün deneyeceksem mutlaka annemle birlikte deneriz ve kendisinin benden bir gün önce deneme fırsatı olmuştu saçları yumuşacık ve hacimli bir görünüm aldı ayrıca saçlarında fark edilir parlaklık da cabası.
Bendeki etkisi de aynı şekilde saçlarımı yatıştırdı; elektriklendirmeden kolayca taramamı sağladı. Ürünü bugün de denedim ve sonuç yine aynı: Mükemmel:)

Ha bu arada kokusu pek güzel değil maalesef argan yağı öyle güzel kokan bir şey değilmiş zaten. Ağır bir kokusu var.Ama napalım gülü seven dikenine katlanır dimi ama :D


Fiyat konusunda da ufak bir bilgilendirme yapmadan geçmeyeyim.

  Diğer doğal yağlara göre, zahmetli üretimi nedeniyle fiyat olarak diğer yağlara göre biraz daha pahalı. 30 ml 40 tl civarında olması lazım araştırmalarıma göre.

Nashi Argan yağını tekrar alır mıyım. EVEEET tabii ki alacağız. Annemle ben çok memnun kaldık ürünün miktarı deneyip gözlemlememiz için bize yetti bu konuda da fikrimi belirtmeden geçmek istemedim. Deneme ve tanışma fırsatı için teşekkürler Nashi..


Nashi Argan şampuanını da yine birkaç gün önce denedim. Ürün tanıtım kısmında yazanlar:

Bu innovatif şampuanın en büyük mucizesi saçınızda olan doğal nemin, saçınızı yıkarken olduğu gibi korunmasıdır. Böylece saç daha kolay şekil alacak ve gereksiz dalgalanmayacaktır. Diğer şampuanlarda yıkama sonrası%60 oranında nem kaybı yaşanırken Nashi Argan Şampuan ile bu oran %10 dur.

Şampuanın etkisini daha uzun kullanımda göreceğimi düşünüyorum fakat olumsuz bir etkisi olmadı saçlarımı sertleştirmedi.


Nashi arganı instagram ve web sayfalarından takip edip ürün bilgisi almak isterseniz buyrun:






1 yorum: