5 Ağustos 2015 Çarşamba

SabunO'dan Gelen Mis Kokulu Paket

Merhaba canlar nasılsınız? İnşallah iyisinizdir <3
Bugün sizlere doğadan gelen güzellikten bahsedeceğim.Kimyasalların yer ettiği günümüzde doğallık arayışına geçmişken SabunO benim için özenle seçilmiş mis kokulu bir paket yolladı.

Pakette Kına Özlü ve Adaçayı sabunu yer alıyor.
Bu iki ürün kuru,yağlı,karma kısacası her cilt tipi için uygunmuş firma sağolsun bu konuda da bilgilendirdi beni.




Benim ilgimi çeken adaçayı sabunu oldu. Biraz bahsedeyim size.
Adaçayı sabunu makyajın, kozmetik sanayiinin ciltte bıraktığı kimyasallardan arındırır cicldi dinlenmeye, yenilenmeye ve arınmaya alır. Birnevi cildimizi tatile çıkarıyor, rahatlatıyor. Kulağa hoş geliyor değil mi :)
Oval daireler çizerek tüm vücuda sabunu maske gibi sürüp bir kaç dakika organik yağlı sabunu bekletip durulayınca sihirli etkiyi görmemiz mümkünmüş.

Benim cildim kuru bir yapıya sahiptir ve sabun kullanmayı sevmem cildimi kuruttuğu için fakat firma sabun bazı olarak bilinen kostik asiti sabundan çıkarıp bunun yerine çöven otu suyunu eklemiş.
Çöven otu suyu nedir merak edip araştırdım..
Ülkemizde yetişen şifalı bir bitkiymiş cildi temizleyip arındırma ve ferahlatma etkisi varmış.

 SabunO en organik sabun ödülünü almış ve Avrupada cilt kuruluğunu 400.000 adet sabun satarak ispat etmiş  :) Takdire şayan doğrusu.

Kına özlü olanı ise defne ve jojoba yağı içeriyor. Kına eskiden çok kullanılırdı günümüzde hala tercih edenlerimiz var. Ee demek ki bir bildikleri var ki tercih ediyorlar. Bakın neymiş faydaları hemen bahsedeyim. Kına yakmak cildi bakteriden arındırır, egzema,sedef gibi hastalıkları önler bunu sabunda düşünün ve saç tellerine vereceği güç de düşünülürse denenmeye değer bir ürün. Bu da kulağa hoş geliyor gerçekten :)

Ben adaçayı sabununa şimdi başlayacağım. Bir hafta sonunda etkilerini blogumda yazacağım.



Doğallıktan vazgeçmeyin <3

Ürünleri inceleyip fiyat bilgisi almak için www.sabuno.com.tr ve instagram.com/sabunocom ziyaret edebilirsiniz.

4 yorum: