23 Şubat 2016 Salı

Kozmium.com

 Bildiğimiz üzere internetin hayatımıza girmesiyle birlikte her şey neredeyse bir tık ile elimizin altında olmaya başladı.

 Özellikle çalışan bayanlar, mağaza mağaza gezmeye fırsat bulamayanlar için kozmetik/dermokozmetik ürünlerini online olarak satın almak vazgeçilmez bir avantaj.

Benim sizlere bahsedeceğim bir kozmetik/ dermokozmetik alışveriş sitesi olan kozmium.com henüz yeni keşfettiğim bir site ve dünyaca ünlü markaların ürünlerini çok uygun fiyat ve fırsatlar ile güvenli ve hızlı bir şekilde almak mümkün.











 İncelediğim kadarıyla sitede Bioderma, Cosmed, Avene, La Roche Posay, Nuxe Paris, Vichy gibi markaların indirimde olduklarını fark ettim.


Çok sevilen ve benim de merak ettiğim Bioderma Sensibio makyaj temizleme suyunun kozmium.com'da 52,50 tl yerine 19,90 tl olması da beni ayrıca mutlu etti.



Ayrıca kozmium'un blog sayfası da var. Burada faydalı bilgiler ve biz kadınlar için güzellik ipuçları yer alıyor. Okumanızı tavsiye ederim.




Ayrıca tüm Türkiye'ye KARGO sadece 3,9 TL 


100 TL ve üzeri siparişlerde BEDAVA!



Sayfanın linkini aşağıya bırakıyorum. Keyifli alışverişler:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder