6 Haziran 2015 Cumartesi

Spa Bath Salt/Banyo Tuzu

Bugün size gezelim görelim öğrenelim şeklinde bir yazı hazırladım umarım faydalı olur.
Spa bath salt yani banyo tuzu negatif enerjinin atılmasını sağlayan stres ve sıkıntıdan arınmaya yardımcı olan mineraller içeren rahatlatıcı bir tuzdur.
Mevcut renkleri fotoğrafladım ve hepsinin kokusunu da denedim en beğendiğim yeşil renkli olanın kokusu:)



Sol baştan inceleyecek olursak
1. Sarı : Limonlu çok ferah bi koku.
2. Pembe : Kokusunu şuan hatırlamıyorum ama içlerinden en beğenmediğim bu oldu gliserinli bulaşık deterjanlarının kokusuna benzettim ben.Fakat diğerlerinin kokusu harika hepsi denemeye değer bence:)

3. Yeşil :Çok taze capcanlı bir kokusu var bunu nasıl tarif ederim bilemedim en beğendiğim fresh koku bu oldu benim:)
4. Mor : Lavanta kokulu mis gibi bir şey bu.
5. Turuncu : Portakal- greyfurt arasında bir koku.
6. Mavi : Naneli ve gayet keskin bir kokuya sahip. Rahatlatıcı bir etkiye sahip olduğunu düşünüyorum.

Şu ana kadar okuduklarınız Agria'daki alışverişim sırasında deneyimlediklerim ve kendi izlenimlerimdir, reklam amaçlı bir yazı değildir banyo tuzlarının yararını ve hoş kokularını sizlere tanıtmak için yazılmış bir yazıdır. Bilginize..

Peki nasıl kullanılır bu banyo tuzu?
Vücut için iki şekilde kullanabilirsiniz:
1. Suyla doldurduğunuz küvete bir avuç banyo tuzu ekleyin ve banyo tuzu suda eridikten sonra suyun içinde 15-20 dakika kalın.
2. Küvetiniz yoksa bir kovayı suyla doldurun ve içine bir tutam banyo tuzu ekleyin daha sonra bu suyla durulanın.
Peeling olarak:
Dirsek, diz kapağı ve ayak bölgelerinize hafifçe ovarak masaj yapın, çok çabuk sertleşen bu bölgelerin yumuşacık ve bembeyaz olmasını sağlayacaktır.
Bunlara ilaveten:
•Tüm gün ayakta kaldığınızda, uzun yürüyüş ve koşular sonrasında uygulamanız önerilir.
•Kan dolaşımını hızlandırır.
•Ter kokusu ve ayak kokusunu giderir.
•Teninizin bebeksi bir yumuşaklığa kavuşmasına yardımcı olur.
•Dekorasyon amaçlı da kullabilirsimiz :)

Yorumlarınızı eksik etmeyin canlarım hepinizi seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder