9 Haziran 2015 Salı

Flormar Pretty Cream Glaze P311# and Waterproof Lipliner 203#

Selam kızlar flormarın dudak kalemlerine bayıldığımı söyleyebilirim :) Elime rujlarını deneme fırsatı da geçince hemen kaptım bir tane:) Pretty serisinden Cream Glaze P311 lipstick'ini aldım. O kadar çok renk seçeneği vardı ki hepsine ayrı ayrı bayıldım yaklaşık 10a yakın renk denedim elimde :) Tabii bir de şu mesele var testeri ile satın aldığınız ürün arasında gözle görulür bir renk farkı var, ruj havayla temas ettiği için bu gibi durumlar oluşabiliyor. Buna da değindikten sonra gelelim benim satın aldığım rujun rengine :)) Aşağıda flaşlı&flaşsız çekimleri var resmi büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz :)





Elimdeki duruşuna bakmak için tık tık :)



Gelelim rujun yapısına. Sürümü gayet kolay,kaymak gibi kayıp gidiyor, sürerken sizi zorlamıyor. Islak bir bitişi var yaz aylarında tercih edilebilir bir seri bence. Yazın mat renklerdense ışıltılı ve ıslak bitişli rujları tercih ederim ben. Peki ya kalıcılığı derseniz? Ortadan bir tık üst seviyede diyebilirim.(7/10)

Ben kendisini Flormarın Waterproof Lipliner 203 numarası ile kullandım ama ruju tek başına da kullansanız gayet iyi bir performansı var. Biraz da liplinerdan bahsedeyim size. Onun rengine de bayılıyorum uzun zamandır kullanıyorum rengi çok hoş bir de siz bakın rengine kararı siz verin:)

Dudak kaleminin performansını fiyatına göre çok çok iyi (8/10)
Sürüşü ve mat bitişi ise gerçekten muazzam peki elindeki duruşu nasıl ? diyorsanız buyrun:)


Renklerin uyumu müthiş bence sizler için daha yakından bir çekim daha yaptım bakmak için tık tık :)ne düşünüyorsunuz sizce de harika değil miii:))?? Bu seriden memnun olanlar/olmayanlar yorumlarınızı bekliyorum. Görüşlerinizi, şunu şu sekilde anlatsan daha makbule geçerdi tarzında eleştirilerinizi bekliyorum.Umarım faydalı ve keyifli bir yazı olmuştur. Esen kalın...
Blogumu takip etmeyi unutmayın ;), beni instagramdan da takibe almak isterseniz buyrun: http:/i.instagram.com/mavikelebektenesintiler



6 yorum:

  1. renkler süpermiş valla bayıldım:) bu arada bloğun hayırlı olsun hemen takibe aldım14. kişiyim bende bloğuma beklerim sevgilerle!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya renkleri harika:) Teşekkürler canımm ben de takipteyim :))

      Sil
  2. Renkler mükemmel flormarın çıkarttığı her ürün artık kendini kanıtladı severek kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de flormar benim de gözdem :) uygun fiyatlı kozmetikte flormar gibisi yok:))

      Sil
  3. Harika bir renkmiş canım. Güle güle kullan. İnstagramda da severek takip ettiğim blogları bu platformda da takibe alıyorum. Ben de seni beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim:)) Ben de seni severek takip ediyorum blogunu da takipledim şimdi :)

      Sil