11 Temmuz 2015 Cumartesi

MEDİWELL-Dudak Bakım Kremi

Selam kızçeler sizlere Mediwell'den gelen dudak bakım kremlerimden bahsedeceğim. Öncelikle ambalajı harika tasarlanmış elime ilk aldığım anda bir sempati oluştu bende:) İçerisinde 4 tane dudak bakım kremi bulunuyor.

Bitkisel formülü ile dudakları güneşin yıpratıcı etkisinden korumayı vaadediyor.Bitkisel içerikli olması ürün seçiminde dikkat edilmesi gereken hususlardan biri. İçeriğinde bulunan shea butter çatlak oluşumuna karşı korur ve yoğun nemlendirme sağlar. Vitamin E formülüyle besler ve onarır. Sweet almond oil yağı sayesinde ise yumuşatır, pürüzsüzleştirir.
       İçeriğini daha detaylı okumak için fotoğrafa tıklayınız


Benim favorim çilekli olan kokusu hani happydentin çilekli sakızları olur ya hah işte onun gibi ve    
ben bayılıyorum o kokuya. 
Diğer lipbalmlar gibi kokusu sürdükten sonra da sizinle beraber kalmıyor bence bu artı bir özellik. Sürdüğünüz an kokusunu hissediyorsunuz sonrasında koku gitmiş yerini bitkiselliğe bırakmış gibi oluyor sanki. Ayrıca yapış yapış bir his bırakmıyor dudağımda.


Koku hassasiyeti olanların kullanabileceği tarzda bir ürün olduğunu düşünüyorum az önce de belirttiğim gibi diğer lipbalmların kokusunu resmen ağzınızda hissediyorsunuz ama bu öyle değil annem de ben de bu yönünü sevdik.

Annemin favorisi tutti frutti oldu. Bugün kardeşim bunları masada açık bulmuş hepsini koklamış meraktan.Tutti frutti ne güzelmiş ya yiyesim geldi diyor. Kısaca kokusunu ailecek çook beğendik bunların. 
Muzlu olanın kokusu adı üstünde muz gibi kokuyor. Kavunlu olanın kokusu çok baskın değil diğerlerinin içinde en hafif olanı.




Dudak çatlaklığı konusunda başarılı buldum mu/bulmadım mı konusuna gelecek olursak bu aralar elimin gittiği tek lipbalm/lipcare diyebilirim. İftar sonrasında sürüyorum ve gün içerisinde susuzluktan kaynaklı dudağımda oluşan kuruluğu azalttı, çok güzel nemlendirdi. Firmanın bu ürünlerini bu konuda yeterli buldum. Annemin de dudakları benim gibidir hatta bi tık daha fazla kurudur. O da her gün uyguladı bir haftadır düzenli uygulamadan sonra aldığımız sonuçtan memnun kaldık. Kullanmaya devam edeceğiz ve bitince tekrar alacağım ürünlerin arasında baş köşede yer aldı şimdiden.
Merak edenler için dipnot: Renk verme özelliği yok, şeffaf, hafif parlak bir görünüm veriyor.

Mediwell dudak bakım kremlerini eczaneden 3.5 tl'ye temin edebilirsiniz bence en kısa zamanda deneyin:)
http://www.mediwell.com.tr/  bir tıkla sitelerini ziyaret edebilirsiniz:)

Sayfalarında bir yarışma başlatmışlar, bu ürünleri denemek için instagram sayfalarını takip edip yarışmaya katılabilir ve deneme şansı yakalayabilirsiniz. Bir göz atın derim.

instagram.com/mediwelltr

Bakımlı kalın kızçeler
Beni instagramdan da takip etmek isterseniz instagram.com/mavikelebekblog


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder