7 Şubat 2016 Pazar

Farmasi True Color Lipstick No: 44



Farmasi bu zamana kadar nerelerdeymiş yahu:) Kullandığım her ürününden memnun kalıyorum. Hele bu rujun yapısı tek kelime ile muazzam.
İçerisindeki E vitamini sayesinde dudakları kurutmak söyle dursun besliyor ve nemlendiriyor.






Rujun rengi bordo renkte. Araştırdığım kadarıyla Mac Diva ile renkleri benziyor fakat Macin o rengini kullanmadığım için muadili midir bilemiyorum.



Ürün içeriğini incelemek isterseniz buyrun



Farmasinin Türk malı ve helal içerikli olması tercih etme sebeplerimden biriydi ve Farmasi ile yola devam edeceğim.
Siz Farmasi'nin hangi ürünlerini kullandınız? Memnun kaldınız mı?
Yorumlarınızı bırakırsanız sevinirim.



2 yorum:

  1. Bende kullandım bu serinin bir rengini gerçekten kaliteli ürünleri :) bb kremine bayılıyorum zaten :) hatta dün üye oldum kendi ürünlerimi almak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de kendi ürünlerimi almak için üye oldum, diğer butun markaları sollayıp geçecek çok yakında bence :) Senin kullandığın hangi rengiydi?

      Sil