14 Şubat 2016 Pazar

Uni Care Losyonlu Göz Temizleme Diskleri

Selam güzellikler:)

Bugünün konukları Uni Care'in yeşil çaylı ve kayısı yağlı göz temizleme diskleri..





Bende her iki çeşidi de mevcut. İlk olarak yeşil çaylı olanını alıp denemiştim o bitince kayısı yağlı olanını da dünkü alışverişimde kaptım hemen :)

Yeşil Çaylı olanından bahsemeye başlayayım.





Ürünü hangi amaçla kullandım?

Bir kere kutunun açıklama kısmındaki yoğun, suya dayanıklı makyajı çıkarır bunlar fasa fiso.. Fakat göz makyajımı sildikten sonra geriye kalan makyajı temizlemek için kullandım bu açıdan beğendim kendisini.

Ayrıca göz çevremi nemlendirmek, yorgunluk hissini alması için gece yatmadan önce kullandım; açıklama kısmında her iki diski 5er dakika tutun yazıyor. Bazı günler üşengeçliğimden olsa gerek 1 tane diski önlü-arkalı her iki gözüm için kullandım belki 1 2 dakika anca tutmuşumdur o bile yeterli geldi bana.

Ayrıca kaş ve kirpikleri de beslediği belirtilmiş ben de o kısımlara da uyguladım.


Bu ürünü tavsiye eder miyim?

Eğer göz makyajımı çıkarmak için alacağım diyorsanız tavsiye etmem. Çünkü tek başına göz makyajını çıkarmada başarılı değil, yukarıda belirttiğim gibi kullanacaksanız evet alın. Ya da seyahatlerde, vaktiniz olmadığında makyajı hiç çıkarmamaktansa bunu uygulayabilirsiniz.
 Ayrıca ambalajının da çantada taşımaya uygun oluşu ürünün artısı.


İçerisinde 80 tane var. Ben 6.95 tlye aldım.


Kayısı Yağlı olanından devam edelim.



Ben bunu daha çok sevdim. Verdiği yumuşaklık hissi harika ve etkisi uzun süre devam ediyor.

Hangi çeşidini alayım derseniz ben bunu tavsiye ederim. Koku olarak ne yeşil çaylı olan yeşil çay gibi kokuyor ne de kayısı yağlı olan kayısı yağı gibi. İkisinin de adlarıyla alakası olmayan bir kokusu var ama ben beğendim.

Yeşil Çaylı olan ilk kullandığımda gözlerimi yakmıştı ama sonraki kullanımlarda böyle bir sorun yaşamadım. Kayısı Yağlı olanı 1 kez kullandım ve yanma hissi yaşamadım.





Faydalı bir yazı olmuştur inşallah :)


Siz uni care'in hangi ürününü denediniz ?
Memnun kaldınız mı ?

instagram.com/hseymacftc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder