12 Şubat 2016 Cuma

Gratis Koton Defacto LCW Alışverişim

Selam canlarım.
Bugünkü yazım yine bir alışveriş yazısı. Bakalım neler almışım indirimlerden ? :)






Grastiste bu aralar indirimler durmak bilmiyor aman aman nazar değmesin:) Gratis bağımlısı bir insan değilim ama bazı ürünler indirimde denk gelince almaya değer diye dusunuyorum. Lakin zaten ihtiyaçlarımın çoğunu almıştım allık fırçası ve splat diş macunu almaya girdim annemle. Allık fırçası yoktu ne eklipsin ne de dirty worksun. Essence pembiş allık fırçası dikkatimi çekti fakat pek kullanışlı gelmedi açıkçası. Allik fırçası alma fikrimi bi sonraki alışverişe bıraktım, zaten çoğunlukla krem allık uyguluyorum bunu da eklips makyaj süngeri ile uyguluyorum. Eklips süngerden oldukça memnunum ayrı bir yazı yazıp mutlaka bahsederim kendisinden.

Devam edeliim. Annem gratisten çorap aldı makyaj yapmayı sevmediğinden makyaj reyonlarına da bakmaz pek :) Ben de splatın biberli diş macunu ve le petit duş jelini aldım görsellere duş jelini koymayı unutmuşum. Söylemeden gecmeyim gratis karta özel le petit duş jeli 1 alana 1 bedava ( 400 ml) fiyatı ise 16.50 tl o fiyata 2 duş jeli almış oluyosunuz ki bence çok makul, ben hemen vanilyalısını kaptım kokusu harika.


Splat diş macunu beyazlatmayı vaat ediyor ayrıca diş etleri için de olumlu etkileri olduğunu okudum. Fiyat 9.90 tl. 
Fakat hiç yapmadığım bir şeydir nerede üretildiğine bakmadan almışım. Üretim yeri Rusya imiş bu sebepten ötürü bir daha almam.
Eklips 2li çorap fiyatı 3.5 tl


Alışverişin devamında Defacto ya girdik indirimde bir çok kaban vardı fakat bedenleri kalmamıştı. Ordan 2 bluz aldım. Annem ise pantolon aldı kendine. Arayınca gerçekten çok uygun fiyata ürünler bulunuyor. 

Soldaki 20tl. Sağdaki 10tl. Bere 10tl.

Defactodan sonra hedef Koton idi. Kotondan kaban almayı planlarken pek bir şey kalmadığını gördüm. Geçen sene iki kabanı 80 tlye almıştım ve çok memnunum bu sene maalesef denk gelmedim böyle bir indirime var olan ürünler de güya indirimdeydi ama indirimin i'si yoktu yahu. Kolyeler de çok büyük indirim vardı fakat resmen talan edilmişti payıma düşen aşağıdakiler oldu.




Bu kolyelerin her biri 4 tl idi. Kolyelere bayıldım :)

Ve son olarak LCWden bu kabanı aldım.





Kabanın fiyatı 30 tl. Kotonda aradığım indirimi LCWde bulduum:)


Benim indirimden aldıklarım bunlardı. Fiyat konusunda sizlere bir fikir sunabilmişimdir inşallah:)


                        instagram.com/hseymacftc

2 yorum:

  1. Biberli macunu merak ettim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandıktan sonra mutlaka yorumlarım canım :)) Denildiği gibi beyazlatiyor mu merak ettim ben de :)

      Sil