8 Şubat 2016 Pazartesi

Gratis/Watsons/Rossmann Mini İhtiyaç Alışverişi

Mini ihtiyaç alışverişinden bir kare ile karşınızdayım. 






Kirpik kıvırıcımdan memnun değildim kirpiklerimdeki etkisi 5 dakikadan uzun değildi desem yalan olmaz. Bu kıvırıcıyı Watsonstan aldım. Eve gelince denedim eski kıvırıcıma göre daha başarılı buldum. İçinde 2 tane de lastik ped var. Bazı kirpik kıvırıcılarda bulunmuyor ayrı satılıyor bu bakımdan sevdim. Fiyatı 8 tl.


     

Eklipsin makyaj süngeri ise ne zamandır aklımdaydı bugün denk gelince aldım. Ben göz altı kapatıcımı uygulamak (sivri olan kısmı ile) ayrıca krem allık uygulamak için aldım. 
Fondöten uygulamak amacı ile kullananlar çoğunlukta, fondöten kullanmadığım için o konuda bir şey diyemeyeceğim ama uygulamada kolaylık sağlayacaktır diye düşünüyorum. Fiyatı 6.90 tl. Gratisten bulabilirsiniz.







Kaş maskarası ise bu aralar çok revaçta. Aslında geçen yıl kaş maskarasıdır, kaş kalemidir kullanmazdım pek. İlginç bir şekilde sol kaşımda sivilce çıktı tabii ben hiç rahat durur muyum oynadım durdum sivilceyle, kabuk bağlayınca kopardım. Ve maalesef sonra fark ettim o kısımda bosluk oluştu kaş çıkmadı bir süre. Şu an kendini ancak toparlıyor o nedenle bu tarz ürünlere yöneldim. Essence kaş maskarasının bendeki numarası 02. Fiyatı 9.25  Rossmann ve Gratiste bulabilirsiniz.






Siz bu ürünleri denediniz mi? Memnun kaldınız mı? Yorum bırakırsanız sevinirim.
instagram.com/hseymacftc


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder